BeRuby Bekleyen Bakiyeler Onaylandı


Resmi Site: http://tr.beruby.com
Referanslı Link: http://tr.beruby.com/promocode/u7qmyU


            Blogda daha önce tanıtımını yaptığım beruby‘den bugüne kadar sitelere kayıt olup ve ziyaret edip kazandığımız fakat onaylanmayı bekleyen bakiyeler bugün itibariyle onaylanmış. Onaylanan bakiylerimizi artık çekebiliriz. Benim onaylanması bekleyen 11.17 TL'nin 5.69 TL si onaylanmış diğeri beklemede. Sanıyorum kalanıda diğer ay onaylanaacak.



          Eğer halen üye olmadıysanız yukarıdaki linkten üye olmanızı tavsiye ederim. Referans ile üye olursanız +1 TL ile başlayacaksınız. Bu yüzden referans veriyorum. Dilerseniz normal üyeliklede üye olabilirsiniz. Üye olduktan hemen sonra para talebinde bulunabilirsiniz. Ücret 1-2 gün sonra paypal hesabınıza geliyor. Bu konuda bahsetmiş ve tanıtımını yapmıştım: Konuya gitmek için tıklayın.

         Ben para talebinde şuan bulunursam 0,99 ödeme işleme maliyeti kesecekler. Ödeme talep etsem mi yoksa diğer ayı bekleyip 10 lira mı yapsam bilemiyorum. İkilemdeyim. Çünkü 10 tl ödemelerde işlem ücreti alınmıyormuş.


             Üye olduktan sonra yapmanız gereken, yukarıdaki fırsatlar menüsünden ziyaret et biriktir ve kayıt ol biriktir sekmelerinden görevleri yerine getirmeye başlayacaksınız. Örnek vermek gerekirse: kayıt ol biriktir sekmesinde yer alan  1V1Y (üyelik) sitesi kayıt başına 0,26 kuruş veriyor. Veya markafoniye o link üzerinden kayıt olursanız 0,60 lira kazanabilirsiniz. Ben bu tarz üyeliklerle para biriktirdim. Ayrıca arkadaşlarınız sizin referansınızdan üye olursa o 1 TL kazanıyor siz ise 0.0050 TL kazanıyorsunuz. Daha önceden kayıt olanlar ve sayfayı ziyaret etmeyi bırakanların bakiyelerini kontrol etmeleri iyi olacaktır. Bol kazançlar dilerim.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder