TrBeruby



Resmi Site: http://tr.beruby.com
Referanslı Link: http://tr.beruby.com/promocode/u7qmyU

            Site bir Türk sitesi. Alışveriş yaptıkça yüzdesini geri alma sitelerinden birisi. Fakat siz herhangi bir siteden alış veriş yapmasanızda verdiği fırsat adı altındaki sitelere üye olarak da para kazanabiliyoruz. Ben şuana kadar 1,5 Tl ödeme aldım. Ödeme 1 gün sonra paypalıma yapıldı. İçeride halen onaylanmamış 6,60 Tl var. Her ayın sonunda kazandığınız paralar onaylanıyor ve ay başında paranızı çekebiliyorsunuz. Bir ayda beş lira veya daha fazla kazanabileceğiniz bir site. Ben bu ay sonunda paramın tamamını çekebileceğimi düşünüyorum. Çünkü diğer sitelerde gördüğüm kadarıyla daha önce başlayanlar paralarını çekmişler. Ayrıca bende 1.5 Tl yi anı gün aldım. Aylık kazanç sağlayacağınız bir site. Sabırlıysanız mutlaka üye olun. Siteye giriş yapıp kayıt yaptırmanız yeterli. Eğer referans ile üye olunursa +1 tl den başlıyorsunuz. Bu yüzden referanslı linkte ekledim. Bol kazançlar.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder