[Pasif] PtcBox Türk Sitesi



Site Adresi: www.ptcbox.org

        Site bir Türk ptc ve pts sitesi. Sahibi ve admini webmaster sitesinden bir Türk kullanıcı. Site daha önce açılmış ama ben dün haberdar oldum. Sitenin sahibi ve yöneticileri günde 1 dolar kazanabileceğimizi vaad ediyorlar. Sitede ptc ve pts teklfileri bulunuyor. İlk ödemeyi talep edebilmek için 10 tane ptc reklamına tıklamış ve yapmış olmanız gerekmekte. Her gün 5 yeni ptc geldiğini düşünürsek ilk ödemeyi ancak iki gün sonra alabiliriz. Ben dün siteye üye oldum ve bahsettikleri gibi ptsleri yaparak 1dolar 18 cent kazandım. Henüz ödeme talebinde bulunmadım çünkü onay bekleyen bir dolarım daha var. Yöneticinin bahsettiğine göre pts tekliflerini gün sonunda garantilemek adına onaylıyorlarmış. Yani gün içinde bakiyem 2 dolar olacak ve ödeme talebinde bulunacağım. Ödeme aldığımda yine konuya ekran görüntüsü eklerim. Eğer ödeme talebim olumsuz sonuçlanırsa siteyi buradan kaldıracağımdan emin olabilirsiniz. Uzun lafın kısası siteye üye olun ve giriş yapın. Daha sonra wiew advertisements e gelip ptc tekliflerini yapın. Daha sonra paid to singup offersa tıklayıp üye olmanızı istediği sitelere üye olup bilgileri gönderin. İki gün sonra ödeme talebinde bulunabilirsiniz. Unutmayın ödeme talebinde bulunabilmek için ptc lere tıklamak zorunlu. Bol kazançlar dilerim.





   Konu sahibini ilgili konusuna gitmek için buraya tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder