Kazanmaya Devam Ediyoruz



             Haftaiçi bir kaçgün il dışına çıktığımdan dolayı üyeliklere ve blog'a ara vermiştim. Fakat dün itibariyle kazanmaya devam ediyorum. Haftasonu tablet bilgisayarımda apptrailers ve appredeem programları ile 0.70 dolar kasmıştım ve ödeme talep etmiştim lakin o ödeme her ne hikmetse gönderilmemiş. Bunun dışında ptc ve pts sitelerinden aldığım ödeme görüntülerini aşağıda paylaşıyorum. Webmastersitesi.com daki kullanıcılar ile anlaşarak bir günde 10 veya 25 üyelik açıp toplu ödemelerde alıyorum. Bu şekilde daha temiz ve daha net kazanç sağlanıyor. 

           PtcBox.com dan ikinci ödememi talep ettim ve talep ettikten on dakika kadar geçmeden ödeme hemen gönderildi. Yanlız unutmayın, ilk ödemeyi aldıktan sonra ikincisini talep edebilmek için resmi sitesindeki forumuna ödemeyi aldığınızı gösteren ekran görüntüleri ile konu açmanız ve ilgili yönetime bu durumu mesajla bilgilendirmeniz gerekmekte. Aksi taktirde ödeme talebiniz red edilebilir veya ödenmesinde gecikme olabilir.  Herkese bol kazançlı haftasonları dilerim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder