Whaff Rewards Ödeme Görüntüsü

Resmi Program: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.whaff.whaff
Referans: AP38158
İlgili Konu: Tıklayın 

          İki hafta önce tanıtımını yaptığım Whaff Rewards android programından bugün 10$'lık ödememi almış bulunuyorum. Ödemeyi geçen cuma istemiştim. Ödeme talep ettikten sonra 3 iş günü geçmesi gerekiyormuş. Araya haftasonu girdiğinden dolayı iki gün beklemek zorunda kaldım. Cuma günü talep ettiğim ödemem pazartesi öğlen saatlerinde PayPal hesabıma sorunsuz gönderildi. İşte ödeme talep ederkenki ve sonraki ekran görüntüleri. 



          Minimum ödeme talebi olan 10 dolara ulaşır ulaşmaz programa girerek ödeme talep ettim. 


           Talepten sonra bekleme süreci başladı ve bugün telefonuma PAYOUT DONE! şeklinde bir bildirim geldi. Ödemem tamamlamış. Ardından telefonumdaki PayPal programının bildirimi geldi. 9,21$ ödeme aldınız ! PayPal hesabıma girip gelen 9,21 doları Türk Lirasına çevirdim. Toplam 21 lira ödeme gelmiş oldu. Ödemenin 0,79$ PayPal hizmet olarak kesmiş. Programı kullanmaya ve kazanmaya devam ediyorum. Eğer halen programı indirmediyseniz yukarıdaki linkten veya telefonunuzdan android markete girerek programı indirebilir ve sizde kazanmaya başlayabilirsiniz. Kolay gelsin bol kazançlar..

1 yorum:

  1. sa kardeş ben hep ban yiyom yaa 70 dolarım aire gitti nedendir

    YanıtlaSil