ParaMQ İnternetten Para Kazanma - PTS Sitesi



Resmi Site: www.paramq.com



          Selam arkadaşlar. Ptsevi.tk sitesinden sonra yeni bir siteyle daha tanıştım. Sitenin adı paramq.com. Fakat bence sitenin ismini yanlış seçmişler. Şüphesiz ki ptscenneti olmalıydı. Çünkü bir pts sitesinde ne ararsak var. Yaklaşık iki senedir sadece bu işi yapıyorum böylesine hızlı onay veren bir site görmedim. Bir teklifi yapıyorum teklifi tamamlayıp yenisine başlayacakken önceki tekliflerim onaylanmış oluyor. Tahmin edersiniz ki tüm pts siteleri toplu onay verir ve bazen sarkar. Üç gündür sitedeyim ama sonraki güne sarktığını görmedim. Nazar değmesin ama onaylar inanılmaz hızlı. 


          Sadece hızlı değil, sitede herhangi bir kesinti ve alt ödeme limitide bulunmuyor. Yani kazandığınız para neyse o geliyor. Kazandığınız paradan çarpıp çırpmıyorlar. Günde üç defa ödeme talep edebiliyormuşuz. Bunun nedeni sitede teklif sayısının fazla olması. Sitede şuan aktif 32 teklif var. Hepsini yapan üyelere ise +20 kuruş fazladan bonus veriyorlarmış. Ödemeleri Paypal hesabınıza veya Banka hesabınıza eft / havale şeklinde alabiliyorsunuz. Paypalda alt ödeme limiti bulunmazken, banka hesabına limit ise 35 TL. Umarım site uzun soluklu olur ve umarım herhangi bir sorun çıkmaz. 10,02 TL ödemeyi aldım. İşte ödeme kanıtı. Bol kazançlar arkadaşlar.


1 yorum: