W.S'nin Sabit Fiyat Bölümü


             Bu aralar sağlık sorunları nedeniyle pek ilgilenemiyorum. Elimdeki işleride zar zor yetiştiriyorum. Yinede vakit buldukça gelen sorulara cevap vermeye çalışıyor, farklı kazanç yolları aramaya devam ediyorum. Bu konumuzda webmastersitesi.com da bulunan sabit fiyat bölümlerini tanıtacağım. Belki daha önce ziyaret edeniniz olmuştur ama ben yinede bu kazanç yollarını sizlere tanıtmak istiyorum. W.S 'de üyeliğiniz yoksa hemen almanızda fayda var. Zira Pts başta olmak üzere işinize emin olun çok yarayacak. T.C Kimlik No olayına gelecek olursak, ben hizlial.com hepsiburada.com gibi alışveriş sitelerinde alışveriş yaparken nasıl kimlik numaramı veriyorsam burayada üye olurken gözümü kırpmadan verdim. Sonuçta para kazanıyoruz ve kaç yüz kişi bu şekilde üye olmuş durumda. 


             Yukarıdaki linke tıklayarak 1 TL alış veya satış yapan konuları görüntüleyebilirsiniz. Sabit Fiyat Bölümünde isterseniz satıcı isterseniz alıcı olabilirsiniz. Yani webmaster bilginize göre para kazanabilirsiniz. Ne yapacağım diye düşünmeyin. Paranın nereden geleceği belli olmaz. Bölümlerdeki konuları ziyaret edin. Aynı başlıktan olsa bile yinede kendi görsellerinizle yeni konu açın. Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Neler yapılabilir ? Örneğin bölümlerde sitelere hit çekme revaçta. Nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama 1 TL 500K hit gönderenler oluyor. Bunu 1 tl karşılığı para ile satın alıyorlar. Kişi sitesine o kadar ziyaretçi gönderiyor. Muhtemelen bot. Araştırıp sizde yapabilirsiniz. Veya işte şu kadar reklama şu kadar fiyata üye olunur gibilerinden konuda açabilirsiniz. Açılan konulara iştirak edebilirsiniz. İş verenlerin işlerini yapabilirsiniz. 5 , 10 ve 20 TL konularıda aynı mantıkta devam ediyor. 200 Konuyu 5 liraya açabilirsiniz. Alexa'da şu kadar yıldız verip şu kadar yorum yaparım diyorsanız buyrun size müşteriler. Çok büyük ve geniş bir bölüm. Ben en son buradan 70 filmi bir siteye ekleyerek 5 TL kazanmıştım. Aşağıdaki linklerden ilgili bölümlere erişebilirsiniz. Herkese bol kazançlar dilerim.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder