Winat9 Android İle Geri Döndü

          

 
 
              Yaklaşık bir aydır veya daha fazla zamandır kullanamadığımız winat9 android işletim sistemi içinde hizmet vermeye başladı. Geri dönmesine başta sevinsemde programı kullanmaya çalıştığımda hüsranla karşılaştım. Paypal için para kazanmaya başladığım ilk program olan winat9 u kullandığım cihazım artık winat9 u desteklemiyor. Samsung Galaxy Fit cep telefonumla belki elli liraya yakın para kazandım fakat şimdi programı kurmaya çalıştığımda "Bu öğe cihazınızla uyumlu değil." hatası alıyorum.

            Diğer cihazımlada programı kurduğumda da "restart required" hatası yüzünden programı çalıştıramıyorum. Bir kaç yerde programı kaldırıp yeniden kurmak önerilmiş. Fakat bu durumun fixleneceğini düşündüğümden uğraşmadım açıkcası. Peki bu güncelleme bize ne getirdi ? 

WinAt9 2.0
Artık reklam izlemenin yanı sıra
- Aplikasyon indirmek
- Tek cevaplı – çoktan seçmeli anket sorularını cevaplamak da kazandıracak
- Server iyileştirmeleri yapıldı



            Eğer programı çalıştırabilirsem daha fazla para kazanabilecekmişim. Winat9 ile para kazanmaya devam etmeyi çok isterim. Programı kullanan arkadaşlar cihazlarınızı kontrol edin. Bence güncellemek yerine önce programı kaldırın, daha sonra yeniden kurun. Herkese bol kazançlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder