Rehber: Nasıl Para Kazanabilirim



           Arkadaşlar bloga hoşgeldiniz. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu blogu kesinlikle kar amacı güdmeksizin açtığımı söyleyebilirim. Blogdan reklam almak ve sizlerin sayesinde para kazanmak değil amacım. Zaten paypal para kazanma yöntemleri için reklam siteleri kolay kolay reklam vermiyormuş. Reklam nasıl alınır eklenir vs bilmiyorum. Bir tek yllix reklamını ekledim o da hiç bir işe yaramıyor. Açıldığı günden bugüne biriktirdiği para 0,02 kuruş. Bir lira olunca ödeme yapacakmış o bir lira olana kadar zaten ben üç yüz liranın üzerinde kazanırım. 

           Uzun lafın kısası bu blogu donanımhaberdeki bir çok kullanıcı için oluşturduğumu söyleyebilirim. Çünkü daha önce bu blogda yayımladığım konuların hepsini tek bir başlık altında konu dışına açmıştım ama malum yasak olduğu için konu uçtu ve uyarı aldım. İşte bu yüzden blog açma gereği duydum. Blogdaki konularda referans vs yoktur. Sadece bir iki konuda referans verdim onda da referans ile başlarsanız siz kazançlı çıkıyorsunuz o yüzden. Gerek görüldüğü için. Bunun dışında sizden kazanacağım bir şey yoktur. Zaten konuyu okurken bana bir şey kazandırmayacağınızı anlayacaksınız.

       Bloga geldim şimdi ne yapmalıyım ? 

           İlk olarak sağda duran geride kalmış konuları inceleyin. Bu konuların her biri kesin kazanç veren ödeme kanıtlı konulardır. Bu konulardaki talimatları yerine getirerek para kazanmaya başlayabilirsiniz. Paypal adresiniz yoksa bir paypal hesabı oluşturun. Çünkü kazandığınız paralar açmış olduğunuz paypal hesabınıza gelecek. Bu hesapta biriken paralar ile internetten istediğinizi alabilir veya kredi kartı / banka hesap numaranıza para talebinde bulunabilirsiniz.  Başlamadan sizi uyarayım burada yüzlerce dolar kazanmaya gelmediniz. Küçük meblağlar ile seri kazançlar elde edeceğiz. Ben yapamam diyorsanız zaten konuyu hiç okumayın buraya boşa geldiniz. Paranın azına çoğuna, kuruşuna lirasına bakmamalısınız. Ben öyle yapıyorum.

           Benim ana kazancım pts siteleridir. En iyisi webmastersitesi.com sonrasında ise ptsearn geliyor. Neden ptsearn diye soracak olursanız, minimum ödeme 2 lira ve günde 1,50 tl kazanma şansınız var. Tüm üyelikleri yerine getirdiğinizde 2 güne bir ödeme talep edebilirsiniz ki ben öyle yapıyorum. Sitenin sahibinden bugüne kadar 30 tl para aldım. Hiç birinde sorun yaşamadım. Hiç bir şekilde kesinti yapmıyor ve aynı gün bir saat bile geçmeden paypal hesabınıza paranız geliyor. Bu yüzden örnek olarak veriyorum en iyisidir diye. 

           Webmastersitesi.com a üye olun. Üye olurken cep tel onayı ve tc kimlik numarası isteyeceklerdir. Burada hepinizin aklına soru işareti gelecek güvenilir mi ? diye. Açıkcası ben hepsiburada, hizlial.com vb. gibi alışveriş sitelerine üye olurken ve alışveriş yaparken nasıl tc kimlik noyu gözümü kırpmadan verdiysem burayada üye olurken aynı şekilde vererek üye oldum. Hatta tc kimlik istemelerine çok sevindim. Çünkü ödemelerde sorun olacağını sanmıyorum. Zira ödeme yapılmazsa kişi banlanıyor ve aynı t.c ile tekrar üye olamıyor. Bize gönderecekleri 50 kuruş için kişi hesabını riske atmıyor. Bu yüzden işimize yarıyor diye düşünüyorum. Siz eğer vermek istemiyorsanız sağda duran diğer pts sitelerine yönelebilirsiniz.

           Webmastersitesi.com a üye olduktan sonra yapmanız gereken pts bölümüne girmek. http://www.webmastersitesi.com/pts Pts bölümündeki konuları gezin. Örneğin: http://www.webmastersitesi.com/pts/986726-3-uyelik-0-60-krs-paypal.htm konusunu ele alalım. Kişi yazmış işte 3 üyelik açana 0,60 tl gönderiyorum. Burada yapmanız gereken ilk şey bu konuya pm alabilir miyim ? veya pm gönderin şeklinde bir mesaj bırakmanız. Kişi mesajınızı gördüğünde size üye olmanız gereken site bilgilerini ve isteklerini gönderecektir. Kişinin özel mesajı geldiğinde mesajı açın. İstediği sitelere daha önce aynı tarayıcıdan giriş yaptıysanız öncelikle çerezleri temizleyin. Mozilla için:  yukarıdaki araçlar bölümünden seçeneklere ardından gizlilik bölümüne gelin ve çerezleri temizleyin. Çerezleri sildikten sonra ip adresimizi değiştirmeye geliyor sıra. Bunun içinse sadece modemi kapatıp bir kaç saniye sonra yeniden açmak yeterli. Bu sayede internetiniz geldiğinde bağlanmış olduğunuz ip adresi değişecektir. Bu işlemi tüm üyelikleri tamamladığımızda tekrardan yapıyoruz. Geriye kaldı üye oluancak mail adresi almaya. Mynet, hotmail, yandex veya gmail adreslerini kullanarak çakma mail adresleri alıyoruz. Sallamasyon isim ve soyisim ile bir mail adresi alın. Örneğin: sevilcengiz@yandex.com ben yandex i kullanıyorum sorun olmuyor. Mail adreini alıp çerezleri temizledikten ve ip adresini değiştirdikten sonra kişinin size verdiği siteye girin ve sırasıyla istediği reklamlara üye olun. Üye olurken bir not defteri açın. Misal ilk reklam markafoni olsun. Şu şekilde not defterine not alacaksınız.

ip adresi:
mail adresi:
markafoni: 
pembepanjur: 
e-çift: 

           Bu notu neden alıyoruz ? çünkü iş bitimi bize iş veren kişiye geri dönüş yapacağız. Geri dönüş yaptığımızda kişi kontrol edecek gerçekten üye olmuş muyuz ? ip adresinizi şu siteden öğrenebilirsiniz: www.ip-adres.com. Örnek rapor:


ip adresi: 78.166.44.12
mail adresi: sevilcengiz@yandex.com
markafoni: 19:10
pembepanjur: 19:12
e-çift: 19:14

           Markafoniye 19:10 da üye olduysam oraya 19:10 yazıyorum. yani kişi panelden bakarken üye olduğum ip adresimle saate bakarak görüyor. Aynı şekilde diğer reklamlar ne ise alt alta not alın. Daha sonra en altına paypal adresinizi yazın ve yazıyı kopyalayıp kişiye özel mesaj ile gönderin. Kişi kontrol ettikten sonra ödemenizi yapacaktır. 

           Yine konularda verdiğim pts sitelerinde de aynı mantık hakim. Üyelikler için çerezleri temizle, ip leri değiş ve reklamlara üye ol. Hepsi bu. Biraz yorucu evet ama damlaya damlaya gerçekten göl oluyor. Eğer hırslı, azimli ve istekliyseniz ayda 120 liradan fazla para kazanabilirsiniz. Ben bugüne kadar 250 tl para kazandım. Bu paranın üzerine ekleyip playstation 3 aldım. Şimdi ise biriken paralar ile gittigidiyor.com dan oyunlar alıyorum. Sizde dilediğiniz şekilde biriken paralarınızı harcayabilirsiniz. Aklınıza takılan sorular olursa mesaj atın cevaplayayım. Hepinize bol kazançlar dilerim.


Güncel Paypal Hareketlerim






          Bir kaç üyelik açtıktan sonra zaten alışacak ve acemiliğinizi atacaksınız. Daha sonra kişiler sizden memnun kalırsa zaten daha fazla reklam için teklif veriyorlar. Misal ben forumdaki bir çok kullanıcıya anlaşma yaparak günlük üyelikleri açıp onlara raporları gönderiyorum ve hergün paramı alıyorum. Yukarıdaki çoğu 3 liralık, 1 liralık ödemeler işte anlaşma yaparak aldığım ödemeler. Anlaşmalar ise şöyle oluyor. Kişi size siteyi ve üye olacağınız reklamları veriyor ve diyor ki atıyorum bana hergün 10 tane üyelik aç sana 1 tl. Sizde üyelikleri açıp raporu atıyor ve kişi online olduğunda ödemenizi alıyorsunuz. Burada ne kadar çok online olursanız, ne kadar çok uğraşırsanız o kadar çok para alırsınız. 

         Sitede sadece pts ye üye olarak kazanma dışında çeşitli yollarda var. Örneğin 1TL bölümü. http://www.webmastersitesi.com/1-tl Bu bölümde 1 tl kazanacağınız işleri görebilirsiniz. http://www.webmastersitesi.com/1-tl/992241-ye-2-adet-telefon-onayli-gmail-acilir.htm Örnek bu konu. Bu konuda 2 tane cep tel onaylı gmail hesabı verirseniz 1 tl anında alırsınız. http://www.webmastersitesi.com/1-tl/992463-50-konu-ac-1tl-kazan.htm bu konuda da kişinin vereceği foruma girip 50 konu açarsanız ki kopyala yapıştır ile en fazla yarım saatinizi alıyor ben yaptım ve ödemeyide aldım 1 tl yi alabilirsiniz. Hayal gücünüzü kullanarak çeşitli ödemeler almak mümkün. Ben mesela pepsi kodu konusunda anlattığım gibi, 4 veya 5 tane pepsi kapak kodunu 1 tl den satıyorum. Taş taşımıyorum bir şey yapmıyorum havadan hoop bir tl geliyor paypalıma. Bu şekilde bir çok para kazanma yöntemi mevcut. Siteyi gezip keşfetmeye devam edin arkadaşl.ar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder