Paypal Para Kazanma Yöntemlerim Blog Hoşgeldiniz




            Merhaba arkadaşlar. Öncelikle belirtmeliyim ki bu blogda açtığım sayfalardan sizden herhangi bir beklentim bulunmuyor. Vereceğim bir kaç konuda referans kodu olabilir. Bunun dışında çoğu konuda referans bulunmayacaktır. Bir kaç aydır uğraşıp bulduğum, ödeme alabildiğim programlar ve siteleri ekran görüntüleriyle paylaşayacağım. Uğraşmak isteyenlere rehber niteliğinde olduğunu söyleyebilirim. Takıldığınız noktaları konu altında veya mail yoluyla sorabilirsiniz. Eğer sizde paypal'dan cep harçlığınızı oluşturmak veya internet üzerinden bir kaç şey satın almak istiyorsanız yazılanları uygulamanız yeterli olacaktır. 


            Süreç boyunca aza çoğa bakmadan istekli olmanız şart. Ben iki aydır uğraşıyorum ve yaklaşım 130 Tl biriktirdim. Bunlarla net üzerinden kendime ayakkabı, sweetshirt, letitbit premium hesabı ve paypalkontor sitesinden cep telefonu hattıma kontör yani lira satın aldım. Günlük kazancım performasıma göre bir ila üç lira arasında değişmektedir. Sizde performansınıza göre günde 1-3 lira kazanabilir, aylık kazancınızı 60 liranın üstüne çıkartabilirsiniz. 

            İşte paypal adresimden ve kazandığım paralardan bir görüntü. Sizde kazanmak istiyorsanız diğer konulara göz atmanız yeterli. Herkese bol kazançlar dilerim.   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder